onsdag 28 mars 2012

Tändsticksask och ett bebiskort :)

Nu var det bra längesen jag uppdaterade sist känns det som, men jag har i princip drunknat i skolböckernas värld den senaste veckan ;) Och denna vecka har jag tagit ledigt och passat på att ta tag i alla måste-göra-saker ;) Därför har bloggen tyvärr blivit åsidosatt :( Men nu är ja tillbaka igen :) Och idag visar jag en altrad tändsticksask och ett bebiskort :)





Layouten till detta kort har jag lånat av Hobbydraken :)



Ha det så bra alla därute! Och jag är ledsen att jag är så dåligt på att kika tillbaka till er som besöker mig och lämnar tassavtryck :( Ska bli bättre ja lovar <3 Tusen tack sötnosar för era gulliga kommentarer ni lämnar! <3

Kram Becca

5 kommentarer:

  1. Vilka läckra saker du skapat!
    Du är så kreativ och ger mig så mycket fint att kika på.
    Tack för titten!

    SvaraRadera
  2. ÅÅH WOOW så vackra, kortet är ju HELT UNDERBART, gillar massor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig helg,och hoppas att du inte drunkade helt och hållet i skolböckerna.
    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Älskar verkligen hur du har gjort tändsticksasken. Det vart så himla läckert.
    Kortet är så gulligt. Du har så fin stil!

    Hoppas du kommer att kunna få ett skönt och lugnt påsklov. Det låter som du kan behöva det ♥

    SvaraRadera