torsdag 15 mars 2012

Chokladkort

Idag har det bara varit plugg som vanligt i den här änden av världen ;) Jag har också hunnit med att pyssla lite :) 

Jag ville ge bort ett litet annorlunda chokladkort mot vad jag gjort förut, dessutom tyckte jag att det var dags att använda bort lite spillpapper ;) För som ni mina pysselvänner också vet så blir det en hel del pappers spill ;) Och eftersom jag äääälskar Pion Designs papper så använde jag det och brunfärgat cardstock :) Så här blev det:



Det var allt för mig idag :) Tack för att ni tittar in hos mig! <3 Och tack för alla kommentarer, de betyder mycket för mig <3


Kram Becca

2 kommentarer:

  1. Superfint, ja håller med om att det är skönt att bli av med lite spillpapper, men min hög den bara växer :)

    KRAMEN MAJSAN

    SvaraRadera