tisdag 20 mars 2012

Jag vann utmaningen!!

Ja det är sant! Jag vann utmaningen hos Mias Mix! Jag är så lycklig! <3 Det gjorde verkligen min dag! Jag går bara runt här hemma med riktiga lyckorus just nu <3 Jag tävlade med detta korsettkort :)



Och så vill jag också passa på att säga att jag glömde säga i det förra inlägget med ljusen att jag lånat dekor idén från Lilla Pyssel Inger, förlåt för att jag glömde av det Inger! <3 Det gäller samma i detta inlägg med då jag visar fler ljus med samma dekor som förra gången (återigen ber jag om ursäkt för kassa bilder, men blixten levde sitt eget lilla liv) :)












Hoppas ni har det bra alla därute :)

Tusen tack för era söta rara kommentarer! Det värmer i hjärtat! <3

Kram Becca

6 kommentarer:

  1. Men vad kul, stort GRATTIS till vinsten! Jag förstår verkligen att du vann, vilket arbete med att göra detta kortet, makalöst!!
    Ja, tänk vad glad man blir av att få kommentarer =) Jag blir sååååå glad av att du tycker om min blogg, visst svävar man lite högre när någon blir glad av att hälsa på hos ens lilla hörna här på nätet =)
    Återigen, stort stort grattis till din vinst!!! Sen visar du ännu fler fina ljus du gjort, verkligen en kul sak att göra och ge bort!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!
    Å vad skoj att du kommer till vår mässa i Gävle. Det är jag och en kompis som ordnar den, så jag kommer va där hela dagen.
    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önkar en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett jätte grattis!!! :-) Det var du verkligen värd med det där underbara alstret.
    Jätte kul att se hur många ljus du fått till. Himla snyggt! Ännu har jag inte kommit igång med att testa tekniken, men jag ska ... någon dag.

    Å du... Gulle dig för att du skickade över hur man ska göra väska och plånboken. Jag lovar att återkomma till dig när jag har gjort några. Tack snälla du ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis! Riktigt snyggt och välgjord! :-) Och ljusen är också jättefina!

    SvaraRadera