måndag 12 mars 2012

Korsettkort och tävlingsbidrag! :)

Jag har sett denna modell på kort många gånger och alltid varit så sugen på att göra den, och nu har jag äntligen gjort det! :) Tusen tack snälla söta rara Lena för mallen! <3

Jag tänkte också att jag skulle medverka i Mias Mix utmaning med denna korsett :) Eftersom jag tycker att det är en riktigt rolig grej att ge bort saker i :)

Efter mycket spottande, fräsande och svordomar blev den till slut så här (jag ber om ursäkt i förväg för dåliga bilder men min kamera strejkade och jag hade bråttom):



Och så den tillhörande lådan (som var betydligt mycket lättare att göra):



Hoppas ni har det bra alla därute, och tusen tack för alla era söta,rara kommentarer det värmer i hjärtat! <3

Kram Becca

9 kommentarer:

  1. Men så himla fin den blev! Jag kämpar på med min då jag dabbade mig rejält men jag vägrar att ge upp så lätt, den får en annan lock istället. Kommer snart på bild : )
    kram!

    SvaraRadera
  2. Urläckert, verkligen!!
    Roligt att du vill vara med på utmaningen!!
    Lycka till!!
    kramizz

    SvaraRadera
  3. Superläcker! En sån skulle jag vilja göra. Har gjort en korsett-tårta förut. Så då måste jag ju göra en sån här med! ;-)

    SvaraRadera
  4. Ååååå den är underbart fin! Tänk vilken fin present, skulle dö om jag fick en så fin. Tänkt vilket jobb och vad fint att ha den på en hylla att beundra varje dag...*suckar avundsjukt*.
    Du är sååå duktig att skapa, tack för att jag får kika in hos dig.

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅH WOOW WOOW HELT UNDERBAR, vilket jobb du lagt ner, kan bara säga HELT UNDERBART LÄCKER, I love it!!


    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Sååå snygg!!!! Va cool!!! Shit vad underbar!!!

    SvaraRadera
  7. Snygg och läcker förpackning. Lycka till i utmaningen. /bibbi

    SvaraRadera
  8. Hej.

    du har ingen mall till denna fina korsett?

    SvaraRadera