lördag 17 mars 2012

Lite fler ljus igen :)

Jag skulle på en föreläsning om scrapbooking och ville visa lite olika typer av ljus, men jag gjorde så många ljus att jag måste dela upp det i två inlägg :) Så här blev de ( jag ber återigen om ursäkt i förväg för dåliga bilder men ,min kamera vill inte som jag vill alla gånger..):





Och så passade jag på att göra ett ljus till mig själv med min ena hund på :)





Hoppas ni har det bra där ute :)

Tusen tack för alla era söta kommentarer! <3

Kram Becca

5 kommentarer:

  1. ÅÅH jisses så snygga, alldeles alldeles underbara :)

    KRAMEN MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra ljus du gjort!! De är otroligt fina allihopa, så kul att få ett sånt!!

    SvaraRadera
  3. Jättefina speciellt dreglade jag över dom fina rosa rosorna ;)
    var kan du ha hittat dom servetterna????
    vill ha lika!!!
    mvh Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fina kort du gör har aldrig sett såna förut, o ljusen likaså , hur gör man dem ? Det kan ju inte bara vara servetter..går det med foto o är det sedan decoupagelim man använder? En som vill börja göra ljusmotiv, hehe Kram på dej =)

      Radera