måndag 9 april 2012

Vinst och nytt korsettkort :)

Nu var det längesen igen sist jag uppdaterade.. Fy på mig! :( Har haft en massa måsten att göra därför har uppdateringarna på bloggen blivit lidande, men nu är jag tillbaka igen :)

Idag visar jag vinsten jag fick i tävlingen då jag tävlade med korsettkortet :) Denna fina väska kom i brevlådan fylld med papper :)



Ett stort tack Mia för den fina vinsten! <3 Jag blev superglad! <3

Och så nu till dagens pyssel, som är ett till korsettkort men denna gången har jag gjort det i färg :) Så här blev det:





Hoppas ni har det bra alla därute! Och tusen tack för era söta kommentarer ni lämnar! <3 Förlåt att jag är så dålig att kolla tillbaka men det dröjer alltid så länge mellan varven jag är in hit o kollar :(

En stor kram till er alla! <3

Becca

4 kommentarer:

  1. Du är fantastiskt duktig och kreativ, förtjänar verkligen en så härlig vinst! Kram från Angelika!

    SvaraRadera
  2. ÅÅH JÖSSES SÅ SNYGGT, HELT UNDERBART VACKER, DU ÄR OTROLIGT DUKTIG :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare. SKITSNYGG!

    SvaraRadera
  4. Visst är den fin? korsettväskan!
    Och dina fina papper så blev det lite "romance"
    Roligt att du tyckte om vinsten :) hoppas pappren kommer till glädje!
    Kramizz <3

    SvaraRadera