söndag 22 april 2012

Tags

Jag har fallit dit på trenden att göra tags jag med ;) Trodde aldrig den skulle hända men det gjorde det :) Så jag har tillverkat många nu i mitt lilla pysselrum ;) Jag har lånat idén på layouten från Kristinas Scrapbooking :)  Så här blev de:



Och när jag väl var i farten så passade jag på att inviga min nya tagpunch och gjorde några etiketter till att sätta i kryddkrukorna :)



Ha det bra alla därute! <3


Tusen tack för era kommentarer ni lämnar <3 Det värmer i hjärtat <3


Kram Becca

3 kommentarer:

  1. Helt otrolig läckert...du är så duktig åh så kreativ så man blir så avundsjuk!

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Vad är det för bilder du har använt?

    SvaraRadera
  3. ÅÅH JISSES, såå vackra tags, HELT HELT UNDERBARA :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera