onsdag 11 april 2012

En till spjälsäng i papper :)

Idag har det varit riktigt regnrusk och riktigt kallt, så idag har det eldats flitigt i både vedspisen och kaminen ;) Idag visar jag ännu en spjälsäng i papper, denna gång med Pion Designs papper men jag kommer dessvärre inte ihåg vad just detta papper heter i serien.. Så här blev den iaf:




Denna gången gjorde jag en vanlig enfärgad ask som ligger innuti :)


Idén till täcket har jag lånat av Lilla Pyssel Inger:



Och så ska jag besvara två frågor jag fått bland kommentarerna :) Jag hittade inte tillbaka till era bloggar så jag skriver svaren här och hoppas att ni ser dem :)

Elin: Mallen till bokkortet hittar du HÄR :)

Sussi: Jag hittade rosenservetterna på en julmarknad jag var på så jag vet tyvärr inte om de finns på nätet att köpa :(

Hoppas ni alla har det bra därute i regnrusket! :) Tusen tack för era snälla, söta, rara kommentarer ni lämnar! <3


Kram Becca

9 kommentarer:

  1. ÅÅÅH WOOW WOOW HELT UNDERBAR, I LOVE IT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Jättesöt spjälsäng. HAr du någon mall eller har du gjort den på fri hand.
    / Jenny
    www.jennyscrapokort.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Såå fin :) Har du någon mall du vill/kan dela med dig av??
    / Elin

    SvaraRadera
  4. Superfint och vilken rolig idé....
    Ha en fortsatt trevlig vecka!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  5. åhh så sött och de flätade sidorna var verkligen fina!

    SvaraRadera
  6. Åhhh! så ljuvlig Becca!!!!
    Du är så fantastiskt duktig!
    kramizzar <3

    SvaraRadera
  7. Helt underbart söt!

    Kram från P-häxan

    SvaraRadera