onsdag 12 oktober 2011

Stämplade ljus

Jag har testat på tekniken att stämpla på ljus, det var vansinnigt kul! jag har försökt flera gånger förut med hårfönen men det gick inge bra då, men nu har jag min kära embossingfön och nu går det alldeles utmärkt! :) Dekorstilen har jag lånat av Lilla Pyssel Inger :) Hon gör sådana underbara saker! Kika gärna in där och buda på hennes underbara Noblesseaskar! :) Pengarna går till välgörenhet! :) Så här blev iaf mina ljus:



Om det är något ni undrar över eller vill beställa av mig så vill jag påminna er att adressn till mig är: rebecca_bergner@live.se :)

Ha det bäst!

Kram Becca

2 kommentarer:

  1. Så fina!! Du är så inspirerande...när jag tappar min inspiration kommer jag helt klart gå in här och kolla! Även annars också.

    SvaraRadera
  2. DINA LJUS BLEV HELT OTROLIGT LÄCKRA JAG BARA ÄLSKAR DOM SÅ SNYGGA:) Å du söta gulliga du för dina ord om mig blir jo så himla GLAD:)

    Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera