söndag 30 oktober 2011

Noblesseask :)

Först vill jag be om ursäkt för mitt kassa bloggande, men jag har fullt upp just nu med tentaplugg eftersom första tentan är på fredag och nästa är på fredag nästa vecka.. Dessutom startar mina nya kurser på tisdag, så fullt upp var orden i det här huset ;)

Denna ask fick jag inspiration till av Lilla Pyssel Inger, hon gör så fina askar och jag var ju bara tvungen att testa göra en eftersom detta är den perfekta julklappen till någon som gillar choklad :) Så här blev min variant:



 Jag ber om ursäkt för bildkvalitén på den sista, men ja såg inte att den var suddig förrän ja lade in den i datorn :(

Hoppas ni har det bra därute!

Kram Becca

3 kommentarer:

  1. Martina Andersson30 oktober 2011 kl. 10:08

    Jättefin! Jag ska altra en noblessask till en släkting i julklapp har jag tänk.Men inte börjat än. Kul med lite inspiration :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh så fin den blev....måste också få något gjort men det går sakta. Håll utkik i brevlådan i veckan nu =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den blev jo helt makalös snygg:) Du kan verkligen få det till:)
    Kraaaaaaaam:)

    SvaraRadera