måndag 24 oktober 2011

Julkort

Hallå där ute i stugorna! :) Här pluggas det för fullt, och tid för pyssel är svårt att få till men jag har hunnit med ett kort iaf :) Jag vet att det är tidigt att börja med julkorten redan, men det måste börjas i tid när man har många kort att skicka ut ;) Här är iaf ett av korten jag gjort med hjälp av en mall från Milo:


Tusen tack för era söta rara kommentarer! :) Det värmer i hjärtat! :) Det är så kul att jag inspirerar andra, precis som många inspirerar mig :) Många av er frågar efter mallen till spjälsängen, och jag håller på med en mall till den men det tar lite tid att sätta ihop med alla bilder steg-för-steg ;) Jag lovar att ni ska få mallen så fort jag är klar med den :)

Kram Becca

2 kommentarer:

  1. Behöver jag säga något ;) Löööv it =)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera