lördag 22 oktober 2011

Favorit i repris :)

Eftersom jag inte har någon bra bild på det jag gjort idag så får ni några av mina personliga favoriter i repris idag :) Den första favoriten är en bröllopstårta jag gjort i papper, som jag gjorde till ett par som gifte sig och lade i små symboler för livet i de olika askarna :)




Den andra favoriten är ett piano i papper som jag gjorde som ett DT projekt till Helihak:





Och så har vi ju såklart spjälsängen i papper, som var en dopgåva:












Hoppas ni har det bra där ute i höstmörkret! :)

Kram Becca

5 kommentarer:

  1. Jätte Jätte fina saker !!! Brudparet ovanpå tårtan, var har du köpt det? Det var oxå jätte fint.

    SvaraRadera
  2. Åh....så himla fint får nog åka till Dalarna på kurs =)Bara älskar din kreativitet =)Duktiga du!

    SvaraRadera
  3. Tänk om vi bodde närmare varandra så att du kunde lära mig att göra sådana fina saker. Har du beskrivning så sängen? ja allt som du gör är super fint.Tack för att du delar med dig..

    SvaraRadera
  4. DU ÄR HELT MAKALÖS SÅ HIMLA GRYM PÅ ATT SKAPA:) Jag blir såååååå imponerad av allt du gör ska du veta:)
    Massor med kramar till dig från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  5. Oh my god!!!!! Sååååå galet snygg tårta, skoj med två brudar oxå! *me like* ;) Och pianot var helt underbart. Sängen ska jag sätta händerna i så fort jag får en stund över! =) =)
    KRAM <3 Milo

    SvaraRadera