måndag 19 december 2011

Prinsess skatt kista :)

Hej alla där ute i stugorna!

Här är det full rulle med nyårs planering och jul planering.. Har en hel hög med beställningar som ligger som ska vara klara innan Fredag, och så har det varit julmarknader.. Så tid till att lägga ut på bloggen och fota det jag gjort har ju undgått mig,haha :) Men nu hoppas jag få lite tid till att fota och lägga upp bilderna här :) och nu till dagens pyssel:

Såg en skattkista med prinsesstema hos lilla pyssel inger som jag bara var tvungen att göra åt en liten tjej som fyllde 4 år :) Lilla Pyssel inger hittar du här. Så här blev min:



 Jag jagade runt i hela stan efter chokladpengar utan resultat så jag fyllde den med annat godis istället :) på insidan är det prinsessor på alla väggarna :)

Ha det nu så bra :)

Kram

4 kommentarer:

  1. Så söt! :-)

    Råkade tappa bort din blogg, såg precis att du flyttat, jag är så vimsig :-P
    Önskar dig ett gott nytt år och tack för det fina julkortet jag fick! :-D Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig underbara Becca :)

    WOW vilken skatt kista du har skapat den är helt underbar så himla snygg:) Du ska vara mycket nöjd med den för du har lyckats till hundra procent här:)
    SUPER SNYGG:) Tack gulliga du för att du har länkat till mig så snäll du är:)
    Du får lifta så mycket du vill och vad du vill ALLTID :) Men stort tack för att du har frågat det är mycket omtänksamt av dig:)

    Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
    Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
    Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!
    Å det är inte bara du som är urkass på att återkomma och hälsa på det har jag också varit en bra stund nu tyvärr !!!!

    Önskar dig också ett Gott Nytt År och hoppas att år 2012 blir ett kanon år för dig och dina:) Lycka till med skola och allt annat som du tar dig till:)

    STORT TACK för dina trevliga rader och ditt besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    SvaraRadera
  3. Åååå vad fint! Kika in på min blogg! Du har fått en liten Award från mig för att du har en sån härlig blogg!! :D

    SvaraRadera