tisdag 24 januari 2012

Igång igen!

Nu var det ett bra tag sen jag visade något liv ifrån mig härinne, har haft full rulle med skolan och det har känts som många gånger att jag drunknat i böcker! Tänkte nu kicka igång den här bloggen igen och det första jag vill visa är min allra första blogg Award!!


Jag blev så lycklig över att få denna och det värmer mitt hjärta! Jag fick min Award av min goa vän Anki! :) Tack underbara söta du för denna! <3

Jag vill skicka denna Award vidare till:

Lilla Pyssel Inger: Du inspirerar mig otroligt mycket och jag bara ääälskar dina verk! :) Tack för alla dina underbara kommentarer och dina besök hos mig det är verkligen uppskattat ska du veta! :) Du hittar alltid på så fina ideér, och jag beundrar alltid dina hantverk och ditt sinne för detaljer! :)

Kamillas Krypin på nätet:Du har en sådan otroligt rolig och spännande sida med massor med inspiration! :) Jag kikar regelbundet in på din blogg, dessvärre är jag urkass på att lämna ett tassavtryck efter mig *slår mig på fingrarna* ;) Du inspirerar mig otroligt mycket och det är alltid spännande att kika in och se vad du gjort för nytt! :)

Bella Mio: Tack för alla dina härliga tutorials och dina underbara verk! :) Du är otroligt duktig på det du gör! :) Har kikat in hos dig med regelbundet, men är som vanligt urkass på att lämna ett tassavtryck *slår mig på fingrarna* ;) Tack för att du lägger ut så fina tutorials! :)

Åsa a.k.a Scraphorse: Så underbart att hitta någon mer i Dalarna som håller på med detta! Ledsen att jag är så kass på att lämna tassavtryck men jag är alltid in på din blogg och kikar för du är så otroligt duktig! :)

ThoEva: Tack för dina underbara kommentarer och dina underbara verk! Så roligt att ha en bloggvän med samma intresse! :) Och du är ju min VIP besökare och min alldeles egna följare! :) Du gör helt otroligt underbara verk och du inspirerar mig enormt! :)


Tack alla ni för era underbara bloggar! :)


Och nu till dagens pyssel, en låda jag har fått på beställning:




Ha det nu så bra alla därute och nu hoppas jag på att kicka igång denna blogg igen ;)

Kram på er!

Becca

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack snälla du för dom varma orden jag fått!!! Det värmer i hjärtat!
    Asken du gjort är helt underbar...kan säga att jag tycker att det är så roligt att ha en bloggvän som ger så mycket inspiration är inne lite nu och då och småkikar ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för att du tänkte på mig!! Blir verkligen glad för dina rara ord :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Självklar ska du ha denna award du som är så underbar!!! :D
    Vilken underbar låda du gjort!! helt fantastisk!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej och god morgon på dig kära Becca :)

    STORT GRATTIS till din jättefina Award den är du verkligen värd:)

    TUSEN TUSEN TACK snälla gullig du för dina ord om mig och för att du ville ge denna fina Award vidare till mig det värmer mycket :) Du är så snäll och god:)

    Din ask är helt bedårande vacker gillar den mycket:) Beställaren kommer bli överlycklig det är jag övertygad om:) Härliga färger och detaljer:)

    Jag uppskattar det mycket att du frågar mig om du kan länka till mig och kopiera mina alster:) Men jag tar det som ett STORT komplimang att du vill göra det så du är så välkommen att kopiera vännen:)
    Om jag på något sätt kan inspirera dig så blir ingen gladare en jag:)

    Det har lugnat ned sig nu det blev bara för mycket omkring Jul och Nyår det kan bli så i bland. Då får man ta ett steg tillbaka och samla sig och ladda om batterierna igen och det var det jag gjorde:)

    Å du jag tackar så mycket tillbaka för alla dina fina, trevliga och upplyftande kommentarer:) Du gör mig mycket glad med dina rader när du har varit och hälsat på ska du veta:)

    Ha det bäst och var rädd om dig !!!

    Ha en underbar dag :)

    Massor med kramar från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  5. Roligt att få ta del av dina skapelser igen!
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  6. Sv: hihihi vad go du är! Tack så mycket!! Brukar kolla på kandee the makeupartist på youtube! Hon är jätteduktig på att tipsa och förklara sminkstilar, så jag har provat lite olika och sedan testat vad som funkar för mig. Du som är så otroligt duktig på att måla borde ju kunna göra riktiga konstverk med smink!!
    Tack så otroligt otroligt mycket för det underbara kortet förresten!! Fick det idag!! Och tack så enormt mycket för halsbanden!! Niclas blev jätteglad för sitt med! :D Du är en så otroligt underbar vän! Jag älskar drakar minst lika mycket som förr och Niclas gillar döskallar jättemycket! :D

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja de var supersnygga! Detsamma gumman!! Saknar dig jättemycket!!! <3

    SvaraRadera