torsdag 8 december 2011

Julkort! :)

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen, och detta beror på att det är full rulle här hemma med både skola och julmarknader.. Och dessutom har jag åkt på en förkylning igen, så jag har varit sängliggandes och inte haft ork att uppdatera bloggen :( Men nu känner jag mig iaf lite bättre och kände att jag iaf kan uppdatera med lite julkort jag hade med mig på marknaden :) Så här blev de:



Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg, och dessutom ska jag försöka om jag orkar att pyssla ett litet projekt till jag kommit på :) känns som jag har miljoner projekt på gång nu, haha :)

Ha det så bra där ute! :)

Kram Becca

1 kommentar:

  1. fina julkort!
    jag håller oxå på att göra julkort. lägger ut dem på min blogg när jag är klar.
    har du kollat in min blogg?
    försten jag kommer till ludvika den 20/12 kanske att vi kan träffass någon gång jag är där :) kram kram!

    SvaraRadera