tisdag 6 oktober 2015

Äntligen tillbaka!

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka! :) Pausen har först och främst berott på att jag fått en liten son som idag är två år gammal. Men under tiden har även mitt e-mailkonto blivit kapat, vilket gjort att jag inte alls kommit åt detta konto under den här tiden. Nu har jag fixat åtkomst till bloggen igen efter en hel del krångel..Just nu studerar jag Arbetsrätt och kommer därför inte ha lika mycket tid att uppdatera varje dag, men jag kommer att uppdatera så snart jag har möjlighet! :)

Det har hänt ganska mycket på pysselfronten på sista tiden eftersom jag numera lärt mig att virka och sticka, vilket även kommer innebära att jag kommer att visa en del stickat och virkat. Jag kommer även lägga upp en hel del pyssel som jag gjort till min son, bland annat det jag tänker visa idag.

Idag visar jag en liten trollvärld som jag gjort med hjälp av glasspinnar, tändstickor, osb-skiva, hobbyfärg, stenar, pinnar, brads och klockvisare från Panduro. Min son älskar troll och därför var det helt naturligt att de fick flytta in i vårat träd å gården! ;) Idén är från början inte min och jag minns tyvärr inte vart jag hittat idén (jag surfar runt en del på Pinterest så jag gissar att det är därifrån).

Detta är första bilden efter jag satte dit det.

Här har trollen varit igång och fixat lite utanför huset! :O Stolen har jag byggt själv av glasspinnar, säcken, kvasten och träskorna kommer från Panduro.

Detta är trollens lilla eldstad som jag gjort av stenar och gamla pinnar som blev över från renoveringen av staketet runt gården. Lyktan kommer även den från Panduro.


Hoppas ni alla mår bra därute, och det är skönt att vara tillbaka igen! <3

Kram Becca


1 kommentar:

  1. Hej, hoppas du mår bra!

    Har ju inte Facebook längre och känner att jag inte har så bra koll längre (men saknar inte FB) ;) Hoppas det kommer något blogginlägg snart igen! Kram Silva Angelika

    SvaraRadera