torsdag 7 juni 2012

Länge sen nu..

Nu var det länge sen jag uppdaterade bloggen, har haft full rulle med skolan och allt som ska vara klart innan sommaren..Dessutom har jag haft en riktig dunderförkylning, som fått mig sängliggandes med bihåle-, öron- och halsinflammation... Så nockad var ordet ;) Men nu ska jag äntligen uppdatera med lite pyssel :) Men först vill jag berätta om mässan jag var på den 5 maj :) Jag var på mässa i Gävle och fick träffa underbara Inger, Åsa och Eva <3 Tack tjejer för en riktigt rolig dag <3 Och av söta Inger fick jag denna nåldyna, och jag blev SUPERGLAD!!! <3



TACK än en gång söta Inger! <3

Och nu till dagens pyssel som är ett kavajkort med egengjort motivpapper som jag gjort med hjälp av en textstämpel :) Hade inget kvar av mitt favoritpapper med text så jag fick göra ett själv :) Så här blev det:





Ha det så bra alla därute! <3

Kram Becca

1 kommentar:

  1. Usch då, såna förkylningar gillas inte :-( Tur du blivit frisk igen!
    SNYGG kavaj!

    Glada sommarhälsningar från Angelika!

    SvaraRadera