onsdag 15 februari 2012

En liten tackgåva

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade sist ;) Det är full rulle här som vanligt.. Jag pysslar, pluggar, hundtränar och fixar med allt annat som ska göras, då glömmer man lätt av bloggen mellan varven ;) Men idag ska jag iaf visa en sak jag gjort: 

Min veterinär jag går till är så underbar, och ställde upp på att svara på mina frågor på självaste nyårsafton :) Jag ville därför ge han en liten gåva som tack för att han är så snäll så jag gjorde detta kortet till honom:




Hoppas ni har det bra därute! Och tusen tack för era gulliga och snälla kommentarer! Det värmer i hjärtat! <3

Kram på er!

Becca

3 kommentarer:

  1. Du är så kreativ och godhjärtad, vännen! Hoppas det inte blir alltför stressigt för dig :-)

    SvaraRadera
  2. åååååååååååååå vad snyggt!!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Hihihi tack! Äsch det var inte så farligt. Släppte ju ut Pricken i morse så jag var ju inte helt okänd med honom. Men jag kände mig iallafall otroligt duktig efteråt. Även om jag inte hade kunnat tänka mig att agera annorlunda även om jag aldig sett hästen förr.

    SvaraRadera