måndag 14 november 2011

Kavajkort :)

Eftersom det var fars dag igår så ville jag göra något speciellt åt svärfar, och jag såg en tutorial någonstans (tyvärr har jag inte sparat länken där jag hittade den, men om ni googlar på det så hittar ni nog en bra beskrivning) Förlåt till dig som jag tog beskrivningen ifrån, om du skulle hitta till mig så skriv gärna ett meddelande med länken till din sida så fixar jag det då :) Jag vet iaf så mycket att det var en norsk beskrivning (?) ;) Så här blev iaf mitt kort:


 Jag glömde ju naturligtvis limma dit halvpärlorna som fungerade som knappar på skjortan innan jag fotade, och detta var för att jag kom på precis innan vi åkte att jag glömt knapparna ;) Så ni får ha överseende med det ;)
 Och på insidan stämplade jag texten "Grattis" och sen skrev vi ett litet meddelande till svärfar :)

Kram Becca

2 kommentarer:

  1. Härligt kort din svärfar måste ha blivit glad =)du är så kreativ! Avundas dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. SUPERSNYGGT! :)
    Blev så sugen på att göra ett kort så jag fick lov att leta rätt på en tutorial :)

    Kan det vara den här länken kanske? http://mayas-hobbyblogg.blogspot.se/2009/07/jacket-card-with-tutorial.html

    SvaraRadera